Ruilen & Retourneren

U kunt uw bestelling 30 dagen nadat u deze heeft ontvangen aan ons retour zenden. Mocht u om wat voor reden dan nog ook het artikel niet binnen het gewenste termijn retour zenden neemt u dan contact met ons op om voor een passende oplossing te kijken. Wanneer ontvang ik mijn geld terug van een geretourneerd artikel? Vanaf het moment dat u uw bestelling opstuurt , kan het een week duren voordat wij uw bestelling hebben ontvangen in ons distributiecentrum. Na ontvangst worden de geretourneerde artikelenbestelling gecontroleerd, waarna wij de bank of creditcardmaatschappij opdracht geven tot het terugstorten van (een deel van) uw betaling. Afhankelijk van uw bank / creditcard instantie kan het enkele werkdagen tot 2 weken duren voordat u het geld daadwerkelijk op uw creditcard- of bankrekening hebt staan. Wat moet ik doen als ik een verkeerd/beschadigd artikel heb ontvangen? Blijkt een product, ondanks onze zorgvuldige kwaliteitscontroles en hoogwaardige kwaliteitseisen, tijdens het gebruik toch reden geven tot retour (product- of fabricagefouten), stuur dit dan aan ons terug. Stuur in dit geval uw volledige naam, adresgegevens en bestelnummer (dit kunt u terugvinden in uw bestelbevestiging of opvragen bij onze klantenservice) mee in het pakket. Wij zullen de retourzending zo snel mogelijk verwerken en u hiervan berichten. Waar kan ik mijn te retournerende producten naartoe sturen? Bliek Toys & Hobby o.v.v. webshop retourneer Boschstraat 32 Breda Moet ik een ontvangstbewijs bij het verzenden ontvangen? Het is niet verplicht om een ontvangstbewijs aan te vragen bij het retour zenden van uw artikelen, echter raden wij dit wel aan. Als u geen ontvangstbewijs ontvangt bij het retourneren, bijvoorbeeld doordat u het inlevert bij een onbemand punt dan valt het onder uw eigen verantwoordelijkheid. Bliek Toys & Hobby is in dat geval niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van uw pakketje.